Niezależnie od tego jaki rodzaj gadżetów reklamowych wybierzemy, a także co chcemy na nich umieścić nie można zapominać o podstawowym i najważniejszym elemencie. Oczywiście chodzi o logo reklamującego się przedsiębiorstwa. Wszak w przeciwnym wypadku nie byłoby wiadomo, kto się chce w taki sposób wypromować. Dlatego właśnie najważniejsze miejsce na powierzchni gadżetu reklamowego zajmować powinno właśnie logo lub też pełna nazwa reklamodawcy. W ten sposób nikt nie będzie miał wątpliwości czyja reklama jest na cukierku, a także do kogo się udać jeśli będziemy zainteresowani dana ofertą. Poza tym wszystkim przecież gadżet reklamowy może mieć również inne nadruki. Wszystko zależy przede wszystkim od tego jak duża powierzchnią dysponujemy, a także co tak naprawdę chcemy przedstawić potencjalnym klientom.Jak wiadomo słodycze reklamowe mogą posiadać właśnie sporo powierzchni do wykorzystania. Nie mniej jednak wszystko zależy o rodzaju tych słodyczy. Wszak na przykład na cukierkach niewiele się zmieści, ale już na czekoladkach znacznie więcej. Dlatego właśnie wspomniane cukierki będą posiadały jedynie nadruki związane z nazwa przedsiębiorstwa, do którego promocja należy. Natomiast na czekoladkach można umieszczać dowolny rodzaj reklamy, w tym również ciekawe hasła promocyjne.
Najważniejsze jednak jest to, by słodycze reklamowe posiadały pełną nazwę sklepu lub firmy, którą reklamuje. Dzięki temu od razu wiadomo, do kogo należy reklama. Co więcej, potencjalny klient już na etapie wręczania gadżetu reklamowego jest w stanie określić czy w ogóle ta branża i oferta jest w zasięgu jego zainteresowania czy tez nie. Warto również dodać, że bez nazwy formy czy sklepu nikt nie będzie wiedział co to za reklama.
Dlatego właśnie tak ważne jest, by Słodycze reklamowe posiadały w centralnym miejscu nadrukowane logo z nazwą reklamodawcy. W ten sposób znacznie ułatwi to dotarcie do klientów, którzy będą mieli okazje sprawdzenia co to za przedsiębiorstwo i czym się zajmuje. Jeśli nadruk będzie dobrze widoczny i przede wszystkim wyraźnie nadrukowany, to reklama ma większe szanse na powodzenie.