Jeśli planujemy wykorzystać słodycze jako gadżety reklamowe to musimy je odpowiednio wyposażyć. Chodzi o to, że jest to produkt spożywczy dostępny w niemalże każdym sklepie spożywczym. Dlatego właśnie gadżet reklamowy musi się wyróżniać przede wszystkim na ich tle. Poza tym wszystkim wielu reklamodawców korzysta z podobnych produktów promocyjnych. W związku z tym pomiędzy nimi także należy się wyróżnić. W związku z tym wszystkim słodkie gadżety reklamowe jak najbardziej powinny być odpowiednio oznakowane. Co więcej, to właśnie dzięki niezbędnym nadrukom każdy zainteresowany będzie wiedział czyją reklama ma do czynienia. Tylko i wyłącznie w ten sposób można wykorzystać w pełni wybrany cukierek jako gadżet reklamowy. Wszak skoro ma promować to musi również poinformować czyja oferta jest prezentowana. W przeciwnym wypadku stanie się po prostu kolejnym cukierkiem ze sklepowej póki, a osoba, która go otrzyma szybko zapomni dlaczego go otrzymała i od kogo.Jednym słowem krówki reklamowe bez stosownego nadruku nie będą mogły nazywać się gadżetami reklamowymi. Co więcej, w ogóle nie będą spełniały takiej roli. W związku z tym tylko i wyłącznie gadżety promocyjne ze spersonalizowanym nadrukiem będą uznane za gotowy gadżet reklamowy. Chodzi przede wszystkim o to, by wyróżnić się na tle innych podobnych słodyczy jak i konkurencji, która także jak najbardziej może wykorzystać podobne gadżety do własnych celów promocyjnych.
Oczywiście nie chodzi o to, by krówki reklamowe miały po prostu inny nadruk niż te same cukierki dostępne w sklepie. Najważniejsze w tym przypadku jest to, co zostanie nadrukowane. Zatem skoro ma być to forma reklamy, to właśnie w tym charakterze powinny się wszystkie nadrukowane elementy pozostać. W związku z tym może to być hasło reklamowe lub po prostu kilka słów zachwycających do odwiedzenie reklamującego się w ten sposób przedsiębiorstwa.
Jednym słowem krówki reklamowe mogą być wykorzystane jako element kampanii promocyjnej pod warunkiem, że zostaną w odpowiedni sposób przygotowane. Chodzi oczywiście o nadruki promocyjne. Wszak tak naprawdę to one są reklamą, a cukierek jedynie słodkim dodatkiem, który wpływa korzystnie na wizerunek i powodzenie kampanii promocyjnej.