Wbrew pozorom nie zawsze gadżety reklamowe muszą służyć do tego, by je wręczać potencjalnym klientom. Można także wykorzystać je do tego, by wyposażyć swoich pracowników. Sprawdza się to w szczególności jeśli chodzi o ubrania. Dzięki temu przecież będą oni mieli wszyscy równe stroje, co wprowadzi ład i pozytywnie wpłynie na wygląd. Co więcej, mają wtedy przecież możliwość reklamowania miejsca, w którym się znajdują. Jednym słowem wpływa to jak najbardziej pozytywnie na wizerunek przedsiębiorstwa, a także sprawi, że każdy z pracowników posiada równy, pasujący do reszty i otoczenia, strój.Jednym słowem odzież reklamowa może być wykorzystywana wśród pracowników, a niekoniecznie wśród klientów. Doskonałym przykładem na to może być chociażby hotel. Wszak każdy przyjeżdża do takiego miejsca po to, by odpocząć. Dlatego też nie potrzeba gościom zapewniać stroju,a jedynie wyposażony odpowiednio pokój. W nim może jak najbardziej znajdować się ręcznik z nadrukiem hotelu, nie mniej jednak ciężko zaliczyć go do ubrań.
Jak najbardziej odzież reklamowa w hotelu może być wręczana gościom jako mimu upominek. W takiej sytuacji najlepiej jeśli będzie to coś drobnego i uniwersalnego. Doskonałym przykładem mogą być dodatki do ubrań lub koszulki. Jak wiadomo większość ludzi nosi taką cześć garderoby. Zatem jest większe prawdopodobieństwo, że nasz upominek w postaci odzieżowego gadżetu reklamowego się spodoba.
Nie mniej jednak jeśli Odzież Reklamowa ma być w hotelu to z pewnością lepszym pomysłem jest wykorzystanie jej wśród personelu. Co więcej, jest to sposób częściej wykorzystywany. Jak już zostało wspomniane przynosi on korzyści. Chociażby wizualne. Wszystko to dlatego, że wtedy każdy z pracowników posiada takie same ubrania. Nie wyróżnia się sposób pozostałej kadry. Jak najbardziej można stworzyć ubrania różne, w zależności od stanowiska. W ten sposób także każdy bez problemu będzie w stanie odróżnić pokojówki od recepcjonistek czy innego personelu. Najważniejsze jednak jest to, by ubrania reklamowe posiadały nadrukowane, lub wyhaftowane, logo i nazwę hotelu, w którym się znajdujemy.