Decydując się na wykorzystanie gadżetów reklamowych, jako wsparcie kampanii promocyjnej, nie można zapominać o tym, by na ich powierzchni znajdowały się odpowiednie nadruki. Dotyczy to dosłownie wszystkiego niezależnie od rodzaju i wielkości takich elementów reklamowych. Dlatego właśnie najlepiej jest wybierać takie przedmioty, które są atrakcyjne dla odbiorców reklamy, a jednocześnie mają na tyle dużą powierzchnię, że bez problemu zmieści się na niej cały promocyjny przekaz. Nie chodzi rzecz jasna o to, by gadżet reklamowy zastępował ulotkę promocyjną. Dlatego właśnie na powierzchni gadżetów będzie znajdowało się zdecydowanie mniej informacji.Najpierw oczywiście należy zacząć od ustalenia, jakie przedmioty zamieni się na gadżety reklamowe. Na pewno słodycze reklamowe są bardzo dobrym pomysłem, ponieważ dają reklamodawcy wiele możliwości. Zarówno jeśli chodzi i ich rodzaj, jak i nadruki, które się na nich będzie umieszczało. Poza tym wszelkiego rodzaju cukierki, czekoladki czy ciasteczka zawsze mają swoje opakowania. To właśnie te elementy będą wyposażone w nadruki reklamowe.
Jeśli chodzi o to, co słodycze reklamowe mają mieć nadrukowane na powierzchni swoich opakowań, to oczywiście chodzi o logo reklamodawcy. Można, zamiast logo nadrukować tam również pełną nazwę firmy, a to już zależy od tego, z czym bardziej kojarzy się dana marka. Najważniejsze jest to, by ten element nadruku był wyraźny, dobrej jakości i dobrze widoczny. Tylko w ten sposób każdy klient, który poczęstuje się gadżetem reklamowym, będzie wiedział, z czyją reklamą ma aktualnie do czynienia.
Nie mniej jednak słodycze reklamowe to nie tylko miejsca na nazwę reklamodawcy. W zależności od rodzaju słodyczy można na ich powierzchni umieszczać również inne informacje promocyjne. Warto wybierać sposób haseł reklamowych, które obecne są w danej kampanii reklamowej. Dzięki temu zarówno akcja promocyjna, jak i gadżety reklamowe będą stanowiły spójną całość. Przez to wszystko cała promocja może wydać się klientom bardziej atrakcyjną, a przez to skuteczniejszą.